Tema: Re: Grobiami mobiliojo ryšio vartotojai
Autorius: shadow
Data: 2012-12-17 18:48:07
lt priviso per daug zurnalistu. Rasineja bile ka,kelia problemas,pucia is muses drambli...
Darbo reikalais ir ne tik tenka paklajoti po skandinavijos salis,pabaltiji,pl. Kartais is Sved i Dk persikeliu kelis kart per diena. Tukstanciai zmoniu gyvena vienoj saly,o dirba kitoj. Maza to,beveik palei visa Oresunda (sved pusej) mobilkos nuolat automat jungiasi prie dk tinklu,taciau niekas del to neskelbia karo. Nematau jokios problemos sugaistant vos pora s,rankiniu budu persijungti prie pageidaujamo operatoriaus. Tai cia nuolat keliaujant,o gyvenant sesliai ir i uzsieni isvykstant gal karta metuose-nu jau atleiskit-ispindejimo virsune laikyti tel auto rezimu ir dejuoti

--
you only hear the music when your heart begins to break
http://www.youtube.com/watch?v=xlU24xChyeU