Tema: Re: Ragelio pasiklausymas - briedas ar realu?
Autorius: ManXP
Data: 2012-10-27 17:46:28
Nezinau kiek realybe, kiek ne, bet pries metus teko turet pokalbi su vienos
is specialiu tarnybu darbuotoju. Tai iskart buvau palieptas telefona palikt
automobilyje, nesinest net ir isjungto.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Tai ir rasiau apie specialu softa. Bet speju kalba ejo apie defaultini
telefona ir galimybe jo pasiklausyt nepriejus prie jo fiziskai.

"ravikas"  wrote in message news:op.wmst5ivi43hhgt@otas...

On Fri, 26 Oct 2012 11:28:37 +0300, Linas Petkevičius
<linas@nononoglservices.lt> wrote:

> IMHO ganetinai vejai, ypac turint galvoje, kad Android'as kaipir
> open-sourcin'is. Kad gamintojai diegia tokias hardwarines funkcijas - ko
> tai labai abejociau. Aisku, su specialiu softu, manau pilnai imanoma,  bet
> kazkas turi nagus pries tai prie telefono prikisti.

bet tai kad open-source tai nepasidaro akimirksniu saugus. Tarkim gauni
valdiska telefona, tai gali gauti jau su "updatintu" softu.