Tema: Re: Ragelio pasiklausymas - briedas ar realu?
Autorius: Tomas
Data: 2012-10-26 15:06:36
ir man taip atrodo, bet dar degutiene cia pripaiste apie tai, kaip ant stalo
gulintis telefonas kazka pradeda glagolinti, tai galvoju.
paranojos nera, bet vienas is artimuju procese ir zinau, kad 100% klauso.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

IMHO ganetinai vejai, ypac turint galvoje, kad Android'as kaipir
open-sourcin'is. Kad gamintojai diegia tokias hardwarines funkcijas - ko tai
labai abejociau. Aisku, su specialiu softu, manau pilnai imanoma, bet kazkas
turi nagus pries tai prie telefono prikisti.

"Tomas"  wrote in message news:k6dh09$5g4$1@trimpas.omnitel.net...

Tuo metu kai telefu nekalbama, bet guli ijungtas?
Esu mates, kad batareikas nuimineja, tobish kitaip viska gali klausyti, bet
visada galvojau, kad vejai.

jei taip, gal yra softas androidui, kuris mute darytu?