Tema: Re: Reikia Android playerio, kuris yra panašiausias į Core playerį iš WM platformos
Autorius: Algis
Data: 2012-09-12 10:39:34
Naudok skirtingus Audio ir Video playerius.

Audio - PowerAMP. Mielas, malonus patogus. Groja ir pagal tagus ir
folderius, beigi gali stabdyt/forward rewind su ausinių mygtuku.
HW knopkės nesiprogramuoja.  Po restarto groja playlistą ar folderį nuo
nutrauktos vietos.

Video - MX Player. Nėr jokių playlistų (bet gali grot visą folderį),
gali tik resumint visu filmus nuo ten kur nustojai žiūrėt. Rodo
praktiškai viską, skaito titrus. Beigi laaabai patogiai valdosi. Ir akį
džiugina.

Tau gal patiks audio playeris "Astro player".
Gana šlykštaus UI, bet customaizinimo galybės praktiškai beribės.
HW mygtukai programuojasi. Apskritai ten viskas programuojasi ;)

On 2012.09.12 08:39, Vytook's wrote:
> O jeigu groja levas gabalas, ar gali neištraukdamas mob iš kišenės pereiti prie kito arba padaryti jump?
> O jeigu nėra nustatymo, kad pasibaigus pasirinktam folderiui, grotų kitą, ką tu išvis klausysi, tylą?
> Vakar bandžiau BS playeri. Mygtukai neprogramuojami, skambėjimas tragiškas, sugrižimas iš browzerio i grojimo langą komplikuotas.
> Kol kas lieku prie Samsungo OEM

>>> 2. HW mygtukų perprogramavimas, tame tarpe ir ausinių
>>> 3. Na ir kad po restarto grotų paskutinį playlistą nuo nutrauktos vietos