Tema: Re: Reikia Android playerio, kuris yra panašiausias į Core playerį iš WM platformos
Autorius: Vytooks
Data: 2012-09-12 08:39:03
O jeigu groja levas gabalas, ar gali neištraukdamas mob iš kišenės pereiti prie kito arba padaryti jump?
O jeigu nėra nustatymo, kad pasibaigus pasirinktam folderiui, grotų kitą, ką tu išvis klausysi, tylą?
Vakar bandžiau BS playeri. Mygtukai neprogramuojami, skambėjimas tragiškas, sugrižimas iš browzerio i grojimo langą komplikuotas.
Kol kas lieku prie Samsungo OEM