Tema: Re: Renkuosi USB GSM modema, kokios plonybes?
Autorius: Modestas
Data: 2012-08-06 18:19:22
"Herkus"  wrote in message news:jvgouh$67o$1@trimpas.omnitel.net...

>Reikes, kad butu ijungtas 24x7. Gal yra kokie niunansai, ka reiketu
zinoti renkantis?
Verta susilaikyti nuo senienų iš europinių šiukšlynų pirkimo (neretas
tiekėjas bando prakišti tokį šlamštą).
Verta pasirinkti routerį ar routerio su modemu kombinaciją kuri sugeba
periodiškai tikrintis sujungimą su kokiu serveriu ir persikrauti negaunant
atsakymų. Taip pat praverčia galimybė perkrauti įrangą nusiunčiant SMS.
Galimybė prijungti išorinę anteną padoria jungtimi (SMA ir pan) yra
didžiulis privalumas.
Aš sau rinkčiausi iš Huawei routerio B92* (neatsimenu tiksliai pavadinimo),
ex Siemens HC35 serijos ir Teltonikos routerių. Esant galimybei, ir iš to ką
naudoja elektrikai ir apsaugos įmonės.

>GSM rysys kaime turbut bus EDGE. Ar modemams buna apribojimai, kad pvz
veikia tik su 3G ir ne prastesniu rysiu?
Operatorius pasakys ko tame kaime tikėtis