Tema: Re: Renkuosi USB GSM modema, kokios plonybes?
Autorius: GS
Data: 2012-08-06 15:12:25
2012.08.03 17:58, Herkus rašė:
> Reikes, kad butu ijungtas 24x7. Gal yra kokie niunansai, ka reiketu
> zinoti renkantis?
>
> GSM rysys kaime turbut bus EDGE. Ar modemams buna apribojimai, kad pvz
> veikia tik su 3G ir ne prastesniu rysiu?
>

> Nusiziurejau sita
> Huawei E173 HSDPA 7.2Mbps GSM 3G USB Modem
> http://www.ebay.co.uk/itm/Unlocked-Huawei-E173-HSDPA-7-2Mbps-GSM-3G-USB-Modem-/320956923908?pt=US_Mobile_Broadband_Devices&hash=item4aba860004

Vaizdo stebėjimui ir apsaugai? Teko girdėt, kad kelininkai naudoja kokį
tai superpatikimą modelį, bet jis kainuoja apie 2K Lt. Iš praktikos
mačiau, kad vietinė saugos tarnyba naudoja eilinį USB Huawei modemuką,
ir jis veikia be problemų. Aišku, patartina jį talpinti kur tai tokioje
vietoje, kur žiemą nebus -30 :-) Aš turbūt naudočiau ne USB modemuką, o
kokį nors 3G maršrutizatorių, kad nereiktų naudoti kompo, kuris būtų
nepatikima grandis.