Tema: Re: Ar kas yra sekmingai paleides ant androido BT DUN?
Autorius: Vytooks
Data: 2012-04-11 16:06:05
Nu neišmanai tu, nu ką su tavimi daryti?
Šiam momentui, nuvažiaves į kaimą aš per išmanu arba neišmanų mob be problemu paduodu internetą į laptopą su windoze.
Tą pati ruošiuosi padaryti ir tabletui su androidu.
O neišmanieji juzeriai tegu perkasi krūvą išmaniujų gažetų, tegu važiuoja į miestą jungtis prie TEO, vistiek daugiau nieko nesugeba ir apie androida patarti negali