Tema: Re: Ar kas yra sekmingai paleides ant androido BT DUN?
Autorius: Rimas
Data: 2012-04-11 15:45:57
11.04.2012 15:35, Vytook's rašė:
> išmanus telefonai yra neišmaniems vartotojams
> o tu man į Nokia 6810 ikišk savo ta teteringą ir busi tada irgi išmanus

Tokiems kaip tau, tai laidiniai tel patys geriausi. TEO taip sakant.

Nu suprask - turi šūdą ir nori iš jo spaust vašką. Vietoj to, kad daryt
kompromisą ir pasiimt daiktą, su kuriuo nebus tokių problemų tu būdamas
visiškai neišmanus su visiškai neišmaniu telefonu nori daryt labai
išmanius dalykus :)

Ir nereikia čia lia lia, kad tel man skambinimui ir pan. Jei sėdi
kontoroj skambink laidiniu arba kabėk ant laido, jei auto - yra
pakrovėjai ir t.t. Suprantu, kad yra patogu, kai tel laiko ilgokai, bet
tada ir neklausinėk čia, kaip padaryt tą, padaryt aną su kažkokia
seniena. Nu neišmanu argi ne? :)