Tema: Re: Nokia N9 vs Lumia 800
Autorius: ZyMan
Data: 2012-04-09 21:20:43
Ilgiau 24 valandu nelaiko naudojant tokiu budu: 1h pokalbiu, pora sms,
pora trumpu laisku, atsiverst kelis puslapius (tai 30 min
skaitymo/browsinimo) ir valanda pamaigyt koki solitaire ar freeceli.
Tai kraunu kas vakara.
Tokiu pat rezimu Xperia S man laiko truputi daugiau, gal del to kad
nakciai uzstatyta automatinis wifi, Data isjungimas.

Del nelegalaus softo sukisimo dar pilnai neissiaiskinau, taciau kaip
suprantu taip paprastai kaip androide nebus :-)

Beje dar pamirsau pamineti kad telefono kaip duomenu saugyklos pvz
susideti dokus ar pdf'us kuriuos po to galeciau lokaliai paziureti
neradau galimybes, nebent gal per skydrive'a...