Tema: Re: Nokia N9 vs Lumia 800
Autorius: bleketas
Data: 2012-04-07 22:36:08
pripratimo reikalas.
fejai paemiau optimus 7 su wp.
nu sukasi vartosi graziai, lagu nepastebeta, sakyciau viskas feja friendly.
progrmu taip, mazoka, bet tikiuosi biski padetis pasikeis, nors kiek jai
reikia uztenka. Data trafiko irgi neradau, bet wifi lyg ir preferina pries
mobilu interneta.
Del navigacijos nepakomentuosiu, bet anglijoj kaip tik keliones metu peskom
visai pofig, patiko kad rodo iskart kas salia idomaus ir lankytino ir t.t.

kas del synco tai kaip ir obuolys su itunsais, sudas kad kaip fleso negali
naudot, bet siaip pakuriau wifi synca ir nematau nieko ten sudetingo,
nutempi albumus ant telefo ikonkes ir lenda sau muzika I telefona. video
nebandziau.