Tema: Re: LG Optimus 2X VS. Samsung Galaxy S Plus
Autorius: padugne
Data: 2012-02-26 23:59:30
On Sun, 26 Feb 2012 23:49:01 +0200, Diskai wrote:

> Man kazkaip irgi link LG sirdis linksta.

Tai pirk. Bet labai nepergyvenk jei dar ilgai (o gal ir amzinai) liksi su
2.3. Ar jei kartkartem persikraus.

> O del dvieju branduoliu, real ju reikia? ar uztenka ir galaksio
> pajiegumo?

Uztenka. Bet 2 branduoliai maloniau. Bet pas LG gyvena nvidia tegra2, is
esmes nelabai vykes pirmas blynas be NEON extenshinu, gana juokingu
videobuferio fillreitu ir t.t. Pvz mano turimas xoom (su tokiu pat
tegra2) jei skrolinti pavertus vertikaliai matosi kaip "tamposi" ekranas.

--
kthxbai.