Tema: Re: LG Optimus 2X VS. Samsung Galaxy S Plus
Autorius: padugne
Data: 2012-02-26 23:48:41
On Sun, 26 Feb 2012 23:23:04 +0200, mdzaciz wrote:

> Tai va kad tie forumiukai dažniausiai sutraukia tuos kuriems
> nepasisekė..  O ten žiūrinėjant ir gali susidaryti per didelis neigiamas
> požiūris.. Aš (mes) va problemų neturim ir nelendam
> bėdavotis/džiaugtis.. :)

Tiesiog tokiu nelaimeliu tokiais kiekiais apskritai neturi buti. O tai,
kad tai kad ne vienam nepasitaiso net pakeitus telefona rodo kad tai ne
vienetiniai atvejai.

Seip visa sitai fignia, kam nepasitaiko. Bet nefignia tai, kad LG sitos
problemos neissprende po siai dienai, nesvarbu ar taip brokuotu telefonu
50% ar 10%.

--
kthxbai.