Tema: Re: Japonai ateinaaaa!!!
Autorius: padugne
Data: 2012-02-21 18:24:34
On Tue, 21 Feb 2012 18:08:39 +0200, "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote:
>prie ko čia batarkės talpa ir apple? :DD
>atpigo technologijos iki tiek kad gaminant biudžetinį laptopą galima ir batarkes geresnes dėti. o 6-8h nebuvo stebuklas iki to šviesą nešančio apple, tik matai ne kiekviena namu šeimininkė galėjo sau leisti business class notebook'ą už >5klt

tai kad nieko jos labai neatpigo. Plius ir biznio klases notebukai
anksciau gyveno 3h, nes daugiau tipo nereikia, "pirkit desktopus".
Va pvz mano hp kainavo 7klt ir turejo chyla baterija. Kai techniskai
toks pat makbukaspro laike vos ne 2x ilgiau.
Hp teko reaguot, notebukai nepabrango o baterijos tapo padoresnes.

Taip bus ir su telefonais. Apple atsizvelgiant i ekrana jau dabar
deda monstrisko dydzio akumus. Uztat ir zymiai ilgiau laiko. Kitiems
teks pasitempt.

--
kthxbai.