Tema: Re: Japonai ateinaaaa!!!
Autorius: mindis
Data: 2012-02-21 17:56:36
On 02/21/2012 05:49 PM, padugne wrote:

> tipo minetas razr yra stebuklas?
>
> va notebukai iki nesenai irgi gyveno 3h. kol neatejo apple ir neatrase
> visiems p.....
> Dabar ziurek norma pasidare 6h.
> Tas pats bus ir su telefonais.
>
> Kas del japonisku stebuklu su chylom baterijom tai pats pamatysi kaip
> jie cia parsidavines.

nu bet ifounas prie batakes laikymo neprisidejo, greiciau atvirskciai,
nes pradejo smarfonu banga. Iki smartfonu, telefai savaitemis laikydavo.
O su dabartinem technologijom i normalaus dydzio telefona talpios
batarkes neikisi. Tapati gsmarena.com apakusi kaip razr maxx sugebejo i
toki korpusa 3300mah sukist.