Tema: Re: Root dat mazefaker:)
Autorius: Toxis
Data: 2012-01-26 20:49:37
ash kaip turintis kreivarankishkumo potencialo naudojau shita
http://www.galaxynexusforum.com/forum/galaxy-nexus-hacking-mods-lte-cdma/1445-wugs-galaxy-nexus-root-toolkit.html
(NB - ishsitrina viskas darabt unlock'a, muzika, knygos, viskas, pasidaryk
normalu cold backupa (failu kopija) priesh darydamas:)

"bat0nas"  wrote in message news:jfqtsb$tni$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkaip man vis neprieina ranka iki root'inimo.

Kažkur skaičiau, kad Nexus'ui reikia kernelį pakonfiginti (gal tam yra
įrankiai), kad cienas CPU core išsijungtų, kai telefonas miega. Neva taupo
bateriją.

Gal gali kaip nors lakoniškai atsakyti:
- Su kuo čia reikia root'inti? Gal kokią nuorodą į konkretaus įrankio
puslapį?
- Iš kur parsisiųsti Tavo minėtas aplikacijas? Na bet čia manau man google
padės.

"Toxis"  wrote in message news:jfpa4a$dpb$1@trimpas.omnitel.net...

Taigiva, vakar dar ir nusirutinau savo nexusa (why? because f* you that's
why:). Kas yra verto is softo rutintam daigtui?
Susimeciau:
-LBE privacy (uber, uber uber dalykas)
-Juice defender (ziuresim wtf, mintis nebloga)
-Tasker (kolkas nezinau kam 16 litu isleidau, bet tikesimes sugalvosiu ka su
juo daryt, galimybiu aisku belekiek, kolkas padariau, kad tik interneta
atjunginetu kai skaitau ar geiminu, ar miegu:)
-ad blokeri, kuris kuj veikia..

kas dar yra is must have?