Tema: Re: Root dat mazefaker:)
Autorius: Velkam
Data: 2012-01-26 09:14:40
Na taip, o kur dar kokie nors appsai su duomenimis, jau buvau pora kartu uzsiroves, kai naujesnes versijos susika duomenis, arba naujausia versija pradeda luzineti, lengva gryzti prie senos. Dar visokiu sisteminiu appsu freezinimo ar uninstall galimybe, paprastu appsu ikisimas tarp sisteminiu ir pan.