Tema: Re: Pažintis su Android
Autorius: PxYra
Data: 2012-01-22 15:42:57
apie ka ka o apie aplikaciju nelindima (tipo kaip krutai apsaugota OS)
geriau patylet, nes butent visokiuose renginiuose IT saugumui skirtuose tai
hakeriai butent Mac OS greiciausia nulauzia (perima OS kontrole),
kalciausias cia Safari, ne jokia naujiena kad norint rimtiems dedems
uzvaldyt kompa (pvz kompa paverst botu/spamo servu ar zombiu DDOS'ui)
lengviausia ir greiciausia uzvaldyt Mac OS'us, cia ju paciu zodziais
snekant.
padugne jauciu kai kalba apie Winmo tai turbut visada prisimena koka 5/6.1
winmo versija (na keista kaip jis dar nelygina kokio bubuntu naujausio su
w95/98/w2k :DD as jei pvz kalbu tai apie winmo tai visada eis kalba apie
6.5.0.3 (WP7 kazkaip isvis nuline patapus ir nepupoliari OS)
kas link Android ir senesnes Winmo (6.5.0.3) tai man win pliusas
multitaskingas, vizualinis panasumas detalese i desktopine OS, tie patys pav
ir t.t. didesnis navigacijos programu pasirinkimas, su apsais gali daryt ka
nori, perkelt, kilint, customaizint, greiciau detektuot problemas
(dazniausia tas kuria isaukia kreivi apps, nukilini ir matai kas kaltas
buvo) ir beje kaip padugne cia minejo per ilga naudojimo laika winmo maziau
gal maciau luztancio softo nei per savaite ant androido bet maziau lago nei
su WM (na cia atskira diskusija turi but!!!!) nes pvz. dabartinis androidas
sukas ant huawejaus o pas ji naujas hardwaras, o dauguma WM irenginiu sukasi
ant pasenusio HW CPU 200/400mHz ir t.t. vat man idomu butu 6.5.0.3'ia
pasileist ant 8800pro hardwaro paleist ir paziuret kaip viskas sukasi
(iskaitant TomTom'us visokius) arba koki 2.3 androida ir WM 6.5.0.3 paleist
ant 400'io qualcominio CPU ir tada paziuret kas yra kas :)