Tema: Re: Pažintis su Android
Autorius: sunday
Data: 2012-01-22 12:12:26
Aplikacijų lūžinėjimas yra ne OSo, o tų aplikacijų problema.
Šiaip patartina, prieš instalinant kažkokią tai aplikaciją paskaityti
atsiliepimus apie ją ir įvertinimus, kad nereiktų po to verkti, kad
lūžta. Dažniausiai ieškomai programulkai visada galima rasti
alternatyvą, arba tikėtis, kad artimiausiu metu jai išeis update'as.
Sakyti, kad aplikacijos 'apleistos', tai tas pats, kas sakyti nieko:
vienos užmirštos ir nebeupgradinamos, kitos 'gyvos'. Vėlgi, reik
nepatingėti ir paskaityti, paieškoti.