Tema: Re: TELE2 planai
Autorius: ManXP
Data: 2012-01-20 11:32:00
Kaip suprantu, tai zmogus jau turi sutarti, tai "slapto pirkejo" statusas
turetu atkrist. O siaip jo, ir nuo konsultanto labai priklauso IMHO.

"Korke"  wrote in message news:jfbbb5$84t$1@trimpas.omnitel.net...

Del tu pazinciu/nepazinciu tai as bandyciau speti, kad bijo uzsirauti
ant kokio imones "slaptoj pirkejo", del to, gal taip atejusiam ir pirma
karta matomam, kurio pirmi zodziai " labadiena, noriu studento, nors
neatitinku reikalavimu" labai nepatikimai atrodo.

O siaip prasieiti per kelis saloniukus manau padetu, ypac uztaiskius ant
"besisiulancio padeti" konsultanto, ir tada padejavus pasakius "vat
pasirasyciau sutartele jei vat studenta1 galetumet suvairuot, nes siaip
tai nelabai man tinkami" :)  Na tiek mano fantaziju. :)