Tema: Re: TELE2 planai
Autorius: Korke
Data: 2012-01-20 10:30:06
Nes akcijos salygose aiskiai ir buvo parasyta "uzsakant internetu", bet
tai kai kam sunku matyt su skaitymu.
O bet taciau, bent man pasirode, kad nors ta reklama sitos akcijos ir
sukosi iki nauju, bet planu davimas net internetu baigesi daaaug
anksciau, nes tiesiog mygtukas "i krepseli" dingo ir truba.

O del nedavimo salone tai tokios taisykles - as irgi kai turiu asmenine
vadybininke su kuria jau ten pora metu visus reikalus tvarkom
telefoninius uzklausus apie sita, sake "siaip nepriklauso, bet
padarytume" :)