Tema: Re: Egzistuoja kas nors panašaus į apptrackr Android'ams?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-19 09:38:02
Tame ir reikalas, kad navigacija yra gan brangus malonumas.
Ji nėra universali nei OS prasme, nei rezoliucijų prasme, nei funkcionalumo
tarp platformų. Tad gaunasi, kad to paties gamintojo navigaciją per gyvenimą
turėtum nusipirkti keliolika kartų.

Jeigu sudarytų galimybę nusipirkti licenciją ir ją naudoti bet kokiame mano
įrenginyje (ios, android, windows, symbian ar pan.) - senai būčiau
nusipirkęs.

"Arunas"  wrote in message news:jf8cqs$on7$1@trimpas.omnitel.net...

O ka daryti,jei pirkta navigacija iGO My Way visai netinka pagal prietaiso
rezoliucija?
O ir galimybes labai skiriasi oficialios ir piratu patobulintos.
Nera pasirinkimo,tenka vogti .