Tema: Re: Egzistuoja kas nors panašaus į apptrackr Android'ams?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-01-16 10:29:46
Tai aš maždaug jau žinau, kaip man seksis :D
Navigacija tikrai bus nelegali. Visa kita - legalu, kaip ir prieš tai
Windows Mobile atveju.

"Aladdin"  wrote in message news:jf0lvm$vjf$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.01.16 09:11, bat0nas wrote:
> Google Maps yra OK. Tik man dar nėra suprantamas tas navigavimas ten.
> Nepratęs aš prie vaizdo iš
> viršaus. O normali navigacija not yet supported in my country :(
>
> Aš dar nemoku tų nelegalių App į Android įsidėti. Tad 100% legalios gali
> būti ilgiau nei vieną
> mėnesį :)

O tai ka ten moketi. Uzdedi pauksti kad leistu is treciu saliu apps'us
instaliuoti, isikopijuoji i
vidu apk failiuka ir tiesiog ji is telefono paleidi. O legalumas man idomu
nes cia labai gausiai
saukiama kad pas android beveik viskas nemokama, todel ir idomu kaip tau
seksis.

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir
Tu!