Tema: Re: Elopas zavingai spurda :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 17:07:17
On Wed, 11 Jan 2012 16:57:58 +0200, amenox wrote:

> Pagal tai kad grafikas nekrenta kaip pvz. blackberry aš nematau kad jis
> labai žudomas. Jei taip tai kas tada žudo bb taip smarkiai? :) Simbian

BB negamina dumbfonu. O Nokia tiesiog symbianinius devaisus laikinai
paleido kaip dumbfonus uz dumbfonu kaina. Tai logiska, kad pardavinejami
dideli kiekiai, bet pati platforma nebeturi jokios reiksmes.

> beje oficialiai numirė, jis daba pervadintas tiesiog į Belle. Na ir nors
> užmušk nematau kad jis mirtu, bent jau šiandien - eina updeitai,
> leidžiami nauji ragai. O kad jį žudo, na ką aš žinau, tau geriau matyt.
> :)

Mineti updeitai tik kosmetika, tam kad uzimt zmones kuriu negali atleisti.
Symbiana seip nuzude tuo momentu, kai pati Nokia paviesino sita grafika:

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/02/nokiawebcast-4.pdf-
page-30-of-38.jpg

Ir patvirtino kai veliau isspyre tukstancius symbiano developeriu.

--
kthxbai.