Tema: Re: Elopas zavingai spurda :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-11 16:24:37
On Wed, 11 Jan 2012 15:53:32 +0200, amenox wrote:

> Kaip tai nėr iš ko? Jei renkiesi aparatą su Belle (Simbian) ar  WP jie
> patenka į gamintojų kurie juos daro sąrašą. Jei nori iOS ar androido ne.
> Va ir viskas, įprastinė vartotojų religija. :) MS jiems įpiršo tik OS, o
> ne pačio aparato gamybą.

Kur gi ne. Tas aparato "neipirsimas" realiai susiveda i "galit rinktis
bet kokia spalva su salyga kad tai bus juoda".

Todel visi WP7 aparatai hadwariskai vienas nuo kito skiriasi kaip 2
vandens lasai. Ir todel Elopas taip zavingai muistosi, kai jo paklausia
kodel jis mano, kad jo Nokia yra pirmas TIKRAS wp7 telefonas, o identiski
kitu aparatai tipo jau ne.

Beje, kas del gamybos, tai m$ tuos telefonus tiek ipirso, kad Lumia
nokijos gamybos apskritai nera. Nes qualcom iki siol nokijos buvo megiami
mazdaug tiek pat kiek leninas mego burzuazija.
Todel nokijos wp7 telefonus sukonstravo gamina Compal. Ir todel pas juos
nera tokiu "standartiniu" nokios fychiu kaip pentabandinis radio modulis.

--
kthxbai.