Tema: Re: Gal kas zino gerai veikinti kinietiska telefona?
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-24 11:33:34
Turiu du numerius jau senai. Ir priezastis jau mineta labai paprasta.
Darbine kortele vien darbo reikalams - turi buti aktyvi istisa para, taciau
su $ limitu. Asmeniniam naudojimui tenka tureti savo. Ir ne vienas susiduria
su tokia problema. Jei kazkam atrodo keista turet dvi sim, tai panasu kad
niekad nesusidure su tokiom problemom. Tai tikrai ne vaikiskos problemos
mielieji.. ;)

"911"  parašė naujienų news:jfjtau$edu$1@trimpas.omnitel.net...

o nepaprasciau paklaust kokiu klausimu skambinama?
prisigalvot galima n+1 situaciju ir antro trecio astunto abonento
reikalinguma...