Tema: Re: Gal kas zino gerai veikinti kinietiska telefona?
Autorius: MDM
Data: 2012-01-06 15:09:53
O tai nekyla mintis, kad zmogus gali uzsiiminet 2 veiklom ir nori aiskiai
atskirt skambinanciuosius, ir nenori klientui, kuris domisi plytom pradeti
pasakoti apie obuolius :)
Cia gal labai primityvus pavyzdys, bet kas dirba pardavimuose puikiai zino,
kiek buna skambuciu panasiu i "Sita, maciau ten tavo skelbima kazkur, tai
papasakok placiau, kaip ten yra, mane tas pigus variantas domina"... :)