Tema: Re: Galaxy S2 vs. Razr
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-11 13:42:57
Pagrindinis nexus minusas, kad bandūra kai reikalas, jei sgs2, nors ir
plastmasinis, bet aplink ekraną mėsos turi mažai, kur kas mieliau ir
smagiau atrodo (nors nexuso nečiupinėjau, bet sgs2 +- smagus pačia
forma). Dizaino prasme (imho) geriausias ragelis būtų tiesiog ekrano
dydžio. Nexus atveju gi gausiai per dxja lankstytų apvalių plastmasių, o
jei jos dar ir pigios (kaip minėjai) tai tada vabše nekas...
Kaip kad pvz ir razr - nuotraukose atrodo neblogai, tipo ir medžiagos
kokybiškos turėtų būt ir vsiotakoje, bet natūroj nu toks dxja didelis
devaisas, kad tas pats sgs2 su identiško dydžio ekranu atrodo toks mažas.