Tema: Re: Galaxy S2 vs. Razr
Autorius: padugne
Data: 2012-01-02 22:55:36
On Mon, 02 Jan 2012 22:15:26 +0200, bat0nas wrote:

> Ėj.. o kas nors Galaxy Nexus gal jau įvaldėt? Užsienyje lyg jau galima

Sedziu ir svarstau, ivaldyt ar ne.

> nusipirkti kuris laikas. Į LT veža nebent perpardavėjai. Kol kas
> kandidatai pas mane: Galaxy Nexus, S2 (pažiūrėsim, kaip jame ICS
> vartysis, arba koks nors kitas, kas išeis metų pradžioje su Android 4.
>
> S3 turbūt tikėtis nevertėtų, ypač kai pardavimai S2 manau aukštumoje ir
> ypač, kai jis netrukus gaus ICS. Dar matomai jis ilgai išliks flagman'u.

Sako kad S3 tipo bus vasari.

Bet zumzungas vel emesi senos politikos, peza kad pirmas Galaxy S ICS
"nepavezh" todel ir nebus. Kai ant identisko NexusS ICS vartosi kaip
beris. Kas abidniausia, tai kad darant NexusS ICS visas darbas su
draiveriais jau padarytas, belieka tik ju paciu crapwaras kuri tiesa
pasakius reiktu ismest nafig. Zodziu grynai trumparege politika. Del
kurios pvz as garantuotai neimsiu nei S2 nei S3.

--
kthxbai.