Tema: Re: auto laikiklis tel. Galaxy S II
Autorius: FH
Data: 2011-12-27 13:29:23
galiu pasakyti kad uz sita laikikli ismetei pinigus. Turiu analogiskta ant
HTC, tai kadangi laikiklis labai ilgas, tai telefonas ziauriai vibruoja ir
naudotis navigacija tampa sudetinka. Jau neskaitant to kad tas prikurkes
kistukas po keliu savaiciu sugedo :) Veliau nusipirkau orginalu ir
dziaugiuosi

"Nikonis"  wrote in message news:jdc7bj$ek2$1@trimpas.omnitel.net...

as uzsisakiau sita:
http://www.ebay.com/itm/Car-Mount-holder-Charger-Samsung-Galaxy-S2-i9100-/270821334266?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5184105667636339825
tiesa dar keliauja, tad nelabai ka galiu pasakyti....
o pirkt hard case ir dar atskira laikikli ir klijuot is dvieju viena.....
kazkokia pornografija....

"LiMMeS"  parašė naujienų news:jdc67s$cnk$1@trimpas.omnitel.net...

na variantas reiks svarstyti..