Tema: Re: auto laikiklis tel. Galaxy S II
Autorius: kaiser
Data: 2011-12-27 12:55:32
Pakalbėsim apie pornografiją, kai gausi savo laikiklį ;) Mano turimoj
"samadielkoj" telefonas laikosi standžiai, tuo pačiu labai lengvai
įsideda/išsiima viena ranka ir nepalieka žymių ant telefono. Be to,
lengvai pasidalina į dvi dalis tad užima mažai vietos dėtuvėj. Labai gerai
"prisisiurbia" prie stiklo. Jei nesi peckelis, tai nelabai ir matysis kad
"samadielka". Aišku, aš nesirinkčiau geltono dėklo, kaip autorius link'e,
pas mane juodas dėklas priklijuotas prie juodo laikiklio. O tavajam man
nepatinka ilgas "straublys", bet tai subjektyvu.

--
kaiser