Tema: Re: DUAL SIM
Autorius: Korke
Data: 2011-12-19 10:41:03
fragmentiskai pavartojamas samsas C3212, elementarus mobiliakas
klaviaturinis-vulgaris.
viskas kaip ir ok, vienu metu kalbant su kazkuo, kai skambina i kita
korta girdi saukimo signala, as matau bekalbedamas, kad man kitas
skambutis ateidineja, ji galiu arba atmest arba atsiliept (atsiliepus
speju pirmasis bus automatiskai uzbaigtas, atmetus toliau kalbu su pirmuoju)

minusas, kad krautuvej jauciu tokio aparato jau nenusipirksi, nes senai
nebegaminamas, o gal.. :-/