Tema: Re: DUAL SIM
Autorius: Markovich
Data: 2011-12-15 08:23:54
naudoju dabar Samsung 5212 - nusiskundimu ner. tik kad ne ismanusis - visi
paprasto aparato navarotai veikia
laukiu samsungo 2 SIM su querty ir androidu 2.3 - tikriausiai bus sekantis
pasirinkimas

"ukw"  wrote in message news:jcc0dq$6ve$1@trimpas.omnitel.net...

na man ir vieno per akis butu. bet kad vienas numeris tautinis, o kitas
norvegishkas.

na bet busiu pabandes ir zinosiu kad nedziugina