Tema: Re: Android ROM ant desire?
Autorius: Rrr
Data: 2011-12-18 21:24:32
Beja, kas del greicio, tai nebutinai visa ROM'a keist, gali tik kerneli
permest originaliam HTC ROM'ui. Yra daug kerneliu variantu, pritaikytu
originaliam ROM'ui, reikia tik susirast tinkama, pvz, su OC, GPU+, CAM, SD
modais, kas domejosi, zino apie ka sneku. Trumpai, leidimas overclockint
(greitesnis cpu), gpu modas (pagreitina 3D grafika), kameros overclockas
(filmuojant HD dasideda keli FPS) ir pan. Skirtumus galima paziuret su
Quadrant score'u.