Tema: Re: Android ROM ant desire?
Autorius: ManXP
Data: 2011-12-18 12:20:19
Jo, Sense man irgi ziauriai patiko kazkada. Dabar nx, bet aisku cia skonio
reikalas. Kita vertus, slykstesnio ROM nei Huawei matyt dar neteke :)

"Rrr"  wrote in message news:jcj83f$qau$1@trimpas.omnitel.net...

Na, as kai prirpatau prie HTC, tai man daug ko truks. O tas performance, jei
teisingai susitvarkai viska, nieks ten nestabdo, o kad quadrante surenka
didesni score, tai nelabai rupi, cia gi telefonas. Be to, HTC patapo labai
jau pastovus, jokiu updeitu, todel sedziu ramus ir nesuku galvos pamates,
kad isejo nauja kazkurio ROM versija, kas buna su kitais ROM'ais. O jau
darant kazkoki upgrade, reik daryt ir backupus, zodziu daug laiko uzima.

Beja, HTC Sense labai graziai atrodo. :-)