Tema: Re: HTC Desire S vs Nokia 710
Autorius:
Data: 2011-12-12 14:00:17
G3 dar galima isjungti, jei telefonas tik skambinimui naudojamas

"VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote:

bet kokiuatveju kazkas ne taip  ten pas tave.
nu mano galaxy irgivalgo.
ijungas wifi, skambuciai (iki 1val/dena),muilas, web'as.
bet tai dienai pakanka per akys.
jei nezaisti, tai vakare 18-19 grizesnamo dar yra ~50% batarkes.

pas tave itariu GPS ijungtas.

VNO