Tema: Re: HTC Desire S vs Nokia 710
Autorius: Renookas
Data: 2011-12-09 23:43:27
eina nx tas samsungas.... uzsispyre sefas kad isnaudoti visus omnio pinigus
ir teko rinktis tik is dvieju modeliu... antra karta gyvenme surizikavau sus
amsungu.. antra karta keikiuosi... aisku dar tik trecia diena su tuo
telefonu, bet jau pakankamai nesamoniu... pasiilgau senosios nokijos...
laikymas iki 480val deklaruota. nuo 8 iki 12 kraunu, vakare namie pakrauti
praso... nx... 10 val.. cia nedaug kalbant, nes siomis dienomi telefonu
numeriu dar net isivesti nespejau... tai ir paskambinti ne visur iseina net
ir norint.. nors ten deklaruota iki 240 min pokalbio, kas reikstu 4 val
pokalbio, bet pas mane max 30-60 minuciu jo...

ir jau antra karta sitokia nesamone pasidariau, kad samsungu naudotis
pradejau...

"Rokis"  parašė naujienų news:jbnkg6$ki9$1@trimpas.omnitel.net...

as kryzium nuo 20a ejau uz nokias, dabar samsungas su androidu I nieka
daugiau neiskeisiu

"Gimp"  wrote in message news:jbnii3$h5u$1@trimpas.omnitel.net...

Del kainos tai as ne vieno is ju neperku, tiesiog galimybe yra pasirinkti
vienas is siu modeliu.

--
Gimp