Tema: Re: Telefonai pigiau ?
Autorius: Zyza
Data: 2011-11-27 15:16:29
Nu o man tavo komentaras skamba idiotiskai, ir ka dabar darysim ? Kitu
prekiu grupese buna ispardavimu tam tikrose parduotuvese tam tikru metu, tik
reikia zinoti kur ir kada nueiti. Buna uzsieny e-shopuose irgi ispardavimai,
irgi reikia zinoti kada ir kur apsilankyt. Norint biski pataupyt galima rast
kaip, del ko ir rasiau savo komentara.