Tema: Re: Telefonai pigiau ?
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2011-11-26 20:12:45
o tu pagalvok ar is vis buna tokiu variantu kad Lietuvoj butu kas 30% pigiau
nei visam pasauly, nors LT nieko negamina.... ? Nepyk, bet man tavo
klausimas skamba idiotiskai - noriu naujo telefono su normalia garantija
pigiau nei bet kur pasauly.... lieka tik variantas voKti... rimtai (ir tai
nereiskia, kad brutaliu budu atimti is mociutes ar panasiai), ir tokiu
nelabai legaliais keliais igytu telefonu (nauju) tikrai nemazai nuseda LT,
kurie parsiduoda vietiniu firmeliu/pardaveju su garantija su ta mintim kad
nesuges ar suges 1 is 50 ir bus OK biznis....