Tema: Re: omni + iphone + 3g = fail
Autorius: Korke
Data: 2011-10-24 10:04:52
On 2011.10.24 09:41, Senis wrote:

> Man ir ne tik man taip omnis veikia. Omnio suportas padėti negalėjo.
> Būna ateina sms jog jums skambino. Pasuki žmogui tai šis sako "ai
> skambinau tau prieš porą dienų ne ryšio zonoj buvai..."
> Ragelis nokia. Jei nereikia interneto tai 3G pas omnį verčiau išjungti.

as tai issijunges visus tuos nx zababonus kaip "automatine
sekretore/skambucio valdymas/ kitas stupid pavadinimas tos pat
paslaugos" ir pan. (na kur ateina sms, kad tau skambino). Px, kad tau
tas nekainuoja. Jei kas skambino isgirdo "nerysio zonoj" - nores -
persuks. (as kai zinantis jau tuos momentinius tinklo uzemimo faktus -
persuku iskart ir prisiskambinu, kitas - persuks po poros min.) Nes
nesuprantu koks tolkas, gauni sms skambino nr 6xx-xxxx nu ir ka...
adresu knygelej nera...skambinsi ir klausi "ko norejote, radau praleista
skambuti", o ten gal eiline apklausele, ar kojines-telefonu parduoda, ar
i nemokama tavo finansu valdymo prezentacija kviest nori...axujet.
Pakvimpa durnu amerikietisku ispindejimu tu atsakovu naudojime is
serijos ..."dabar as wc, call you back as soon as I will be done".

Dar klausimas kaip ten pakonfiginta ta paslauga, gal visiems
isijungusiems ta paslauga jiems prisiskambinimo timeout'as numazintas
iki negaliu, "ateina" skambutis, ir jei rysio kanalas sakykim ten ne xx%
laisvas jis net nevykdo bandymo sujungi pora sekanciu sekundziu (kas
vyktu jei skambuciui nebutu kur daugiau dingti) , o iskart meta i ta
"paslauga". (o ka - skambinantysis nuskapluotas iskart, tinklas
neapkrautas, operui zjbs, shaibos yra - veiklos beveik 0, na pastatysim
ta sms issiuntima tam kurio nepasieke zemiausiu prioritetu i eile ir px).