Tema: Re: omni + iphone + 3g = fail
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-24 09:54:42
zhmonos iphone su tele2 tas pats.. teorishkai gal protinga butu ishjunginet
3g ryshi kai nereikia interneto - bet tam reikia paspaust belekiek mygtuku
(tiesiog nepatogu kas kart ta daryt:) - o uber vizionieriaus ir genijaus
nuomone appsai to negali daryt, nes tau tiesiog to nereikia...
taip, radau kazhkoki keista dalyka jailbreakintiems telefonams, kuris
sushiko nafyk visa telefona (pradedant tuo, kad ishjungus 3g jis tiesog
perkrove telefona, negana to, nafyk randomu ishmete visas ikonas (o kadangi
ikonu kaip nori stumdyt irgi negali, jos gali eit tik viena po kitos (velgi,
genialus dizaino sprendimai) - sudeliot jas atgal, kaip zhmonai buvo iprasta
buvo baisinis pain in the ass;).. ai ir beja nuresetino zhadintuva, ko
pasekoje zhmona shiandien pramiegojo darba;)
yay iphone!