Tema: Re: Saskaita :)
Autorius: Glebas
Data: 2011-10-21 10:07:32
Prisijungiau per Omnitelio internetą (ne wi-fi) ir gavau pranešimą:
"Atsiprašome, ši paslauga teikiama tik Omnitel vartotojams bei išankstinio
mokėjimo paslaugų "Omnitel Extra" ir "Ezys" vartotojams"
Matyt esu kažkoks ne toks omnitel vartotojas :)))
O savitarna naudoju iki šiol ne telefoninę, o savitarna.omnitel.lt - ten
nėra, konsultanatai nuo pavasario žada, kad "tuojau bus"