Tema: Re: Saskaita :)
Autorius: Glebas
Data: 2011-10-20 20:51:57
Na man pasiūlė skambinti ir pasiklausti tą kiekį (mokama paslauga) arba
parašyti el. paštu.
Pradėti rodyti duomenų kiekius bent jau man žadėjo apie balandžio mėn.
Paskui nuo birželio, paskui nuo rugsėjo, paskui nebesakė nuo kada...
Svarstau galimybę parašyti el. paštu prašymą pateikti man išnaudotų
duomenų kiekį kiekvieną dieną, kol savitarnoje jų nesimato...