Tema: Re: Samsung galaxy S negaudo GPS
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-12 16:24:37
Sunku pasakyti kiek padėjo, kai nereikia tai lyg ir pagauna per 10-15
sekundžių ir lygtais su tuo GPS testu geriau, bet kai bus reikalas matysiu.
Bet kokiu atveju kai aparatas buvo naujas tai gaudė greitai.
Pats GPS testas tai gaudo greitai, todėl manau samsungo modulis veikia
normaliai, bandysiu atnaujinti softwara.