Tema: Re: Samsung galaxy S negaudo GPS
Autorius: Saulius
Data: 2011-10-09 13:37:43
On 2011.10.09 12:39, Terpentinas wrote:
> Kuo toliau tuo sunkiau pagauti palydovus, anksciau padedavo tel perkrovimas,
> dabar isvis nepasijungai.
> Gal kas galite ka patarti? Programa: google maps.

   Apie SGS'o GPS gan nemažai nusiskundimų galima rasti. Bet kai ką
patvarko. Visų pirma rekomenduojama susimesti GPS test progamėlę, kuri
realiai parodys, kaip greitai surandami satelitai ir kiek. Paskui galima
pradėti ieškoti patarimų alia:

   http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=180094&st=80#entry4926615

   Ir tikrintis, ar pas tave įjungtas A-GPS, ar teisingi GPS nustatymai
ir etc. Kiekvieną kartą iš naujo patikrindamas su GPS test'u, per kiek
laiko randa palydovus.
   Kažkur 4pda ar panašiai buvau radęs konrečią pakankamai naują
instrukciją su keliais būdais, kaip sutvarkyti tą GPS'ą. Bet deja linko
nebeturiu. Tad teks tau ieškotis pačiam.
   Jei rasi tau padėjusį straipsnį, nepamiršk pasidalinti čia ;-)

   Iki,
   Saulius