Tema: Re: savaiminis prisijungimas prie interneto Nokia e52
Autorius: padugne
Data: 2011-09-29 22:33:48
On Thu, 29 Sep 2011 15:22:27 +0300, Modestas wrote:

> Jo darbas toks. Suvokti kodėl Lietuvoje reiktų "pachierinti" paslaugos
> kokybę

Tai ir netrukdykim jam dirbt.

> abonentu daliai kuriai ji aktuali.
>
> Tai yra tinklo funkcija. TINKLO.

O tai reiskia...?

> karta i menesi?
>
> Pilnai gali būti, nes gali nemokamai valdytis paslaugas, gauti sąskaitas
> ir, atrodo, prie bankinkystės už dyką jungtis. Dar yra nemokama kvota
> mėgėjams ant "karštų klavišų" susiprogramuoti interneto naršyklės
> paleidimą

Bet jei klientams truksta skillzu i "uzsienines" mobilkes susivest
prideramus APN, tai woodoo su paslaugu valdymu yra tuo labiau
nepasiekiamas.

> juos nuo to atpratint jau reikia specialaus issilavimo.
>
> Manau, kad Lietuvoje jokie įstatymai neverčia pirkti ar naudoti tų "kai
> kurių" telefonų

Tik ant ju neparasyta kad jie tokie.

> O jei vartotojas po to nori ja pakeisti, tai kodel neleidus jam to
> daryt? Tam ta konfiguracija juk ir yra.
>
> Manau, kad šioje diskusijoje yra painiojamos koncepcijos: telefono
> konfigūravimas ir užsakytos paslaugos "enforcinimas". Aš visais atvejais
> kalbu apie pastarajį.

Tai as irgi. Bet jei klientas tokios APN "autokoregavimo" paslaugos
neuzsake? :)

--
kthxbai.