Tema: Re: savaiminis prisijungimas prie interneto Nokia e52
Autorius: padugne
Data: 2011-09-28 20:34:00
On Wed, 28 Sep 2011 14:26:26 +0300, Modestas wrote:

> fontai zinoma bet vis sis tas.
>
> Kolega šitą savo neabejotinai vertingą įžvalgą turėtų nešti TS
> nordic/baltic regiono produktų direktoriui.

Bugtai jam idomu :)

Omniterlis visais laikais turejo keistu "produktu", matyt tokia
tradicija :)

> Paslaugos pateikiamumu ir paprastumu naudotis. Sumažėja skundų dėl
> nesėkmingų prisijungimų. Magiškai pradeda veikti kreivos signalizacijos
> ir transporto sekimo sistemos.

Velgi, netikiu kad sitas "paslauga" selektyviai neijungiama tam tikrai
abonentu daliai kuriai ji aktuali.

> susimoka keleta papildomu litu ir praktiskai neturi galimybiu to
> isvengti?
>
> Man sunkiai tikisi kad Lietuvoje negalima atsijungti duomenų paslaugos.

Galbut abonentas visai nenori jos permanentiskai atsijugt, nes prireikia
karta i menesi?

> Dar sunkiau tikisi kad gyventojai prievartaujami susidiegti telefonuose
> agresyvias ar piktybines aplikacijas.

Kai kurie telefonai tuom uzsiima ir be minetu appsu diegimo. O norint
juos nuo to atpratint jau reikia specialaus issilavimo.

> kad del to labai kentetu.
>
> Prie visos mano pagarbos rankiniam darbui (adresų knygelės įrašų
> suvedinėjimui ir pan) pusėje pasaulio, likusi progresyvioji pusė
> neapkrauna klientų konfigūravimo darbais.

To ir nereikia, pirmine konfiguracija telefonai paprastai atlieka patys.
O jei vartotojas po to nori ja pakeisti, tai kodel neleidus jam to daryt?
Tam ta konfiguracija juk ir yra.

--
kthxbai.