Tema: Re: Nokia 6310i geros bukles
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-09-26 20:24:16
šiaip jei ką, tai 6310i irgi moka labai smagiai smiginėt. turėjau
naudoju žinau.

Kol kas geriausias turėtas telefonas - Motorola V3. Tiek ryšio tiek
garso kokybe tiek ergonomika. Kas link meniu - nesuprantu kur žmonės ten
randa skirtumus, man jie visi vienodi. Na, tik kartais ten visko būna
labai daug, pvz. pas kokį BlackBerry. Bet punktai nu tie patys :)