Tema: Re: Nokia 6310i geros bukles
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 09:53:24
On 09/25/2011 07:48 PM, 911 wrote:
> tai yra gi ir paprastu normaliu telefonu, milionai, uz kapeikas. kame pointas klausiu dar karta traukt is stalciu tuos lavonus?

bande cia va kolega viena is tu nauju 'paprastu'. ismete. nes nieko
nesigirdi. beje kurie cia is nauju su nespalvotais ekranais, akumais
laikanciais 1-2 sav? visokiu motorolu ir kotokios gaiduvos tai niekad
neturejau ir nesiruosiu, nes ju meniu tai tik chiurkos turbut ir gali
naudotis. man 6310i tai telefas nr1. pries tai turejau 6210, irgi geras
buvo tik nusibaige nuo senatves. poto turetas 6020 uzkniso juodai del
softo luzhinejimo, pvz nusiresetina i default'us pastoviai. atejus
naujam SMS todo kokiu 15 nauju sms nors jie gauti pries menesi koki ir
panasus gliukai. 6310 telefas su paprastu softu, be jokiu ten
smartfoniniu nesamoniu ir net ju uzuomazgu nera. va todel ir geras.
beje, jau vien rankoj kaip maloniai jis laikosi, ergonomiskas. pasiimi
koki nauja gaidy, forma kaip sokolado plyteles, mygtukai sugrusti,
maziukai, gaidiskai spaudziasi, su viena ranka net paskambint neina.