Tema: Re: iPhone 4 atriðimas
Autorius: Kristupas
Data: 2011-09-20 16:22:02
Su eurocom'ais ir kitais (teledema, etc.) viskas ok. Su pacios bites
kortelem problemos. Turiu gevey'u, kur maigyt nereikia isjungus nieko.
Jailbreak'as nerekomenduojamas su gevey'ais visur forumuose, pats turejau
problemu su 4.3.5 ir tethered jailbreak'u. Su untethered nepastebejau
kazkaip, bet yra mananciu kitaip.

"ok"  parašė naujienų news:j59vg6$kga$1@trimpas.omnitel.net...

AT&T su Gevey pats atsirisau, su Eurocom simu, ta pati Bite. Veikia kuo
puikiausiai ir niekas ten nepuliuoja. - tik tada jei tel isjungi, reik
kombinacijas maigyt kad prisiristu prie tinklo. Nei Jailbreakintas nei ka,
ir tetheringas veikia ;)

---
Narsyk anonimiskai http://get-proxy.com/